Každá velká společnost vášnivě nenávidí své konkurenty. Valve Software to dělá také, ale nejen ona. Velké korporace nemohou vystát, že malé firmy z celého světa vždy dokážou prodávat herní klíče mnohem levněji než ony, a nemohou s tím nic moc dělat. Steam měl být v první řadě levnější než maloobchodní prodej her, ale teď je to naopak. Východoevropské firmy se opravdu snaží dělat vše pro to, aby si na internetu legitimizovaly svou image - na internetu je spousta opravdu špatných komentářů, které říkají, že firmy jako G2A jsou pochybné, nelegální atd. což prostě není pravda. Právě tady přichází na řadu esport. Esport se s každou velkou soutěží rozrůstá, je jedno, jestli je to Counter-Strike, League of Legends, DOTA 2 nebo jakákoli jiná soutěž, vždycky přiláká miliony fanoušků na jedno místo a to je asi nejlepší způsob reklamy.
Věděli jste, že esport je v Jižní Koreji součástí národního sportu? Více informací o esportu najdete zde.
G2A a esport
Společnost G2A sponzorovala turnaj Intel Extreme Masters 2016 v polských Katovicích. Během akce sponzorovala také mnoho hráčů. Společnost G2A byla přítomna během celé 10. sezóny Intel Extreme Masters. Akce, jako je tato, jim dávají příležitost pozitivně ovlivnit a podpořit prodej CDKey po celém světě. Ukazují také, že to, co dělají, myslí vážně.
Esport byl pro společnost G2A vždy velkým přínosem. Do rozvoje esportu investovali miliony dolarů. G2A In-Game Skins pro hru Counter-Strike: Global Offensive všechny ve službě Steam pořádně štvou. Pro evropské společnosti je to ideální řešení. Hráči si skiny také zamilovali!
Některé společnosti však G2A a další obchody s CDKey vášnivě nenávidí a z nějakého důvodu se rozhodnou zakrýt svá loga během akcí, zde je příklad:
Týmy sponzorované společností G2A, včetně např: Cloud 9, CLG, H2K a paiN Gaming, odstranily logo G2A ze svého oblečení a zboží na Worlds 2015. Společnost G2A se dostala do problémů s vývojářem hry League of Legends, společností Riot Games, kvůli výpisu na svých stránkách propagujícímu služby třetí strany, která prodává herní účty a nabízí služby zvyšování elo, což obojí porušuje podmínky a pravidla společnosti Riot.
Společnost G2A odpověděla, že od roku 2014 investovala do sponzoringu esportu více než 6 000 000 dolarů a zůstává odhodlána spolupracovat s partnery na posílení esportového odvětví. Zároveň uvádí, že toto rozhodnutí bude mít dopad na její cenné partnery v oblasti esportu, hráče a fanoušky.
Co na to společnost Kinguin?
Společnost Kinguin měla dokonce vlastní esportový tým s názvem Team Kinguin, jehož organizaci sponzorovala přímo ona. To byl vlastně docela geniální počin, pokud některé společnosti nechtějí dávat svá loga na hráče, stačí si založit vlastní tým hráčů! V současné době soutěží pod názvem G2 Kinguin dříve známý jako G2 Esports, španělská organizace, která je také přímo sponzorována společností Kinguin.net.
To je jen opravdu jeden z mnoha příkladů, jak tyto společnosti bojují proti Steamu a dalším obrovským korporacím. Co si o tom myslíte vy?